Catch 'Em All

Malá hra pro studijní účely, kde hráč musí chytat létající míče. Součástí vývoje jsou kromě programování i tvorba grafiky a ozvučení.

Dokončeno v dubnu 2016
  • game
Zalíbil se vám projekt? Chtěli byste podobný? Napište mi

Tým

  •  
    Ing. Martin Drozdík

Práce na projektu

I když hra vypadá celkem jednoduše, její tvorba byla přinejmenším pracná. Jednalo se o výukový projekt v rámci ročníkové práce na PSLIB.

Catch 'Em All (Windows)

Catch 'Em All (Linux)

Design

Protože nejsem zdatný grafik, musel jsem najít styl, který by tomu odpovídal. Co je jednoduší, nežli prostě čmárat? Nic! Navrhl jsem tedy čmárací styl.

Barevná paleta hry Catch 'Em All

Barevná paleta

Grafický styl hry Catch 'Em All

Grafický styl

Scriptování

Herní engine Unity pro tvorbu her nutně nevyžaduje kvalitní znalosti objektového přístup a softwarového inženýrství, nýbrž jednoduché scriptování. Napsal jsem několik scriptů pro všechny předměty ve hře a byl jsem hotový.

Ozvučení

Hluchá hra se nikdy nehraje dobře, proto jsem našel sérii zvuků a implementoval na potřebná místa.

Vybrané použité technologie

  • Unity Game engine